#NitMuseusLH

#Bcnesmuseu

La nit de dissabte a diumenge, centres d’art i museus de L’Hospitalet es podran visitar en un ambient sorprenent, ple d’experiències que ens acostaran a les pràctiques artístiques contemporànies des d’un esperit lúdic i d’exploració.

El Centre d’Art Tecla Sala, la Fundació Arranz-Bravo i el Museu d’Història de L’H, es connecten en un recorregut que comença a les sales d’exposicions de la ciutat i que continua per museus i espais d’art de Barcelona. Per aquest motiu, l’Àrea de Cultura de l’Ajuntament habilita un servei de bus gratuït entre el Centre Cultural Tecla Sala i el Museu de L’Hospitalet.

19 a 20 h i 20.30 a 21.30 h: MÚSICA I ESCENOGRAFIES ALS JARDINS DE TECLA SALA. Els jardins de Tecla Sala seran l’epicentre de diverses propostes musicals, escenogràfiques i polièdriques protagonitzades pels joves intèrprets de l’Escola Municipal de Música i Centre de les Arts i dels dissenyadors de l’Escola d’Art i Superior de Disseny Serra i Abella.

22 h ACCIÓ MUSICAL I PERFORMÀTICA | Luis Tabuenca. La pell que transita.
Itinerari per les exposicions Margarita Andreu. Recorreguts / Jaume Pitarch. La pràctica impossibilitat del dejuni  / Bernat Daviu. Garrofistes (Fundació Arranz-Bravo). Acompanyat pel públic, Tabuenca explora les possibilitats acústiques, estètiques i simbòliques dels instruments musicals i el cos.