Arranz-Bravo. Magnus

Realitzada en col·laboració amb el Centre Cultural de Terrassa, la Fundació Arranz-Bravo de L’Hospitalet i el Centre Cultural Tecla Sala, l’exposició ‘Arranz-Bravo. Magnus’ presenta una selecció de les 60 obres en gran format més reeixides del darrers deu anys de trajectòria del pintor català Eduard Arranz-Bravo (Barcelona, 1941). La darrera dècada de treball d’Arranz-Bravo es caracteritza per l’assumpció de nous reptes artístics, entre els quals es troba la pintura sobre tela en gran format: tríptics, polítiptics, gran quadrants pictòrics, que acullen la simbologia clàssica del pintor barceloní, sotmesa ara a una nova revisió. Les mans, les creus, els cossos humans fragmentats, formes inserides dins les fresques i elèctriques superfícies de color que caracteritzen la seva paleta cromàtica. Bona part de l’obra presentada ha estat realitzada al seu nou taller de pintura a Vallvidrera, dissenyat per l’arquitecte Jordi Garcés, i mereixedor d’un dels premis FAD del 2014. Un període fèrtil i ambiciós, el qual, per la repercussió internacional de l’artista (a Xina, Estats Units i Rússia), ha tingut ben poca visibilitat a casa nostra. La qualitat i l’envergadura del projecte fan d’aquesta mostra una exposició insòlita i d’excepció.

Centre d’Art Tecla Sala + Fundació Arranz-Bravo, L’Hospitalet. Del 26 de març al 31 de maig 2015