FAB. 5 anys.

Inaugurada el setembre del 2009, la fundació Arranz-Bravo de L’Hospitalet celebra el seu cinquè aniversari amb un nutrit programa d’activitats artístiques i educatives. El tret de sortida el donarà l’ exposició col.lectiva FAB: 5 anys protagonitzada pels 10 artistes que han exposat individualment a la fundació fins a la present data. Tots hi participen amb obra contemporània inèdita: Mesa, Cormand, Gelabert, Arranz-Bravo, Arribas i Tampanelli amb la seva darrera obra pictòrica; Consetti i Laura Ariño amb obra escultòrica de gran format pel pati de la fundació; Jordi Abelló presenta un dels seus darrers treballs: Com pinta el temps;  i finalment Xavier Gonzàlez Arnau col.laborarà amb una performance el dia de la inauguració amb una ació de la Colla Castellera de L’Hospitalet al  ritme del DjA1G.