Punts de fuga. Arnau Musach, Jenny Owens, Edgar Ibàñez

En un projecte comissariat per les crítiques d’art Irina Mutt i Sandra Martínez, l’exposició forma part del cicle Dissidències de la FAB: artistes i comissàries emergents, recent sortits de la universitat –en aquest cas de la UB- , són convocats a treballar en comú un projecte inèdit expositiu. Al projecte Punts de fuga Musach, Owens i Ibàñez reaccionen davant un context hostil amb el seu art i qüestionen les estructures culpables de l’actual crisi sistèmica, a través d’accions amb material de rebuig, la natura o el propi cos humà, clamant per un retorn a l’essencialitat vital i a l’esperit crític. El catàleg de lʼexposició es va presentar amb la crítica d’art Pilar Bonet i diferents col•lectius dʼartistes per a discutir el tema de fons: Friccions. Artistes, col•lectius, institucions a lʼera de lʼautogestió. El projecte es va tancar amb el finissage Picnic Nocturn al pati de la fundació, durant la Nit dels Museus