Contractes

Contractacions en curs

Servei Seguretat (alarmes)

ANUNCI CONTRACTE DE SERVEI DE SEGURETAT (ALARMES) DE LES INSTAL·LACIONS DE LA FUNDACIÓ ARRANZ-BRAVO

Servei de seguretat (alarmes) de les instal·lacions de la Fundació Arranz-Bravo.

Òrgan de contractació: Fundació Arranz Bravo

Codi d’expedient: AS-2/2017

Tipus d’expedient: Urgent

Tipus de contracte: Serveis

Procediment de licitació: Obert

Tramitació amb mesures de gestió eficient: Si

Compra d’innovació: No

Dades del contracte

Descripció de la prestació: Servei de seguretat (alarmes) de les instal·lacions de la Fundació Arranz- Bravo.

Pressupost de licitació: 500,00.- euros sense IVA; 605,00.- euros € IVA inclòs (21,00%)

Durada del contracte : 2 anys

Àmbit geogràfic: Hospitalet de Llobregat

Termini de presentació d’ofertes: 23/11/17 14:00 h

Valor estimat del contracte: 1.000,00 euros(total amb pròrrogues)€ sense IVA

Subhasta electrònica: No

Pròrroga:

Informació complementària sobre la pròrroga: La vigència del contracte podrà prorrogar-se, per mutu acord de les parts, manifestat expressament, fins a un màxim de dos anys més. El contractista haurà de prestar la seva conformitat, de forma expressa, a la proposta de pròrroga formulada pel servei tècnic corresponent, un mes abans de la finalització de la seva vigència inicial o de les seves pròrrogues.

Obertura proposicions: 01/12/2017 09.00 h

c/ Girona, 10 2a planta. L'Hospitalet

Dades de l’anunci

 

Data de publicació: 14/11/17 14:00 h

Reserva social: No

Divisió en lots: No

Nombre de lots: No hi ha lots

BOP: Accés al BOP - No

S'accepten variants: No

Codi CPV: 79711000-1

Codi CPA: 2002/74.60.13

Garantia provisional: No

Solvència econòmica i financera

Descripció: exempt de l’acreditació de la solvència econòmica i financera

Solvència tècnica i professional

Descripció: exempt de l’acreditació de la solvència tècnica i professional

Plecs

 

Plec de prescripcions tècniques PLEC TÈCNIC SEGURETAT (ALARMES)

 

Plec de clàusules administratives PADM SEGURETAT (ALARMES)

 Documentació

 AS_2_17  INFORME JUSTIFICATIU SERVEI SEGURETAT (ALARMES)

RESOLUCIÓ I REQUERIMENT DOCUMENTACIÓ

RESOLUCIÓ REQUERIMENT DOCUMENTACIÓ SERVEI SEGURETAT _ALARMES_

 

Servei Assegurança Obres Fons d’Art

Pública

ANUNCI CONTRACTE DE SERVEI D’ASSEGURANÇA DE LES OBRES D’ART DE LA COL·LECCIÓ D’ART DE LA FUNDACIÓ ARRANZ BRAVO

Servei d’assegurança que cobreixi les obres d’art de la Col·lecció d’Art de la Fundació Arranz Bravo

Òrgan de contractació: Fundació Arranz Bravo

Codi d’expedient: AS-3/2017

Tipus d’expedient: Urgent

Tipus de contracte: Serveis

Procediment de licitació: Obert

Tramitació amb mesures de gestió eficient: Si

Compra d’innovació: No

Dades del contracte

Descripció de la prestació: Servei de seguretat (alarmes) de les instal·lacions de la Fundació Arranz Bravo.

Pressupost de licitació: 9.550,00 €.- euros; exempt IVA

Durada del contracte : 2 anys

Àmbit geogràfic: Hospitalet de Llobregat

Termini de presentació d’ofertes: 23/11/17 14:00 h

Valor estimat del contracte: 21.010,00 euros (total amb pròrrogues) €, sense IVA

Subhasta electrònica: No

Pròrroga:

Informació complementària sobre la pròrroga: La vigència del contracte podrà prorrogar-se, per mutu acord de les parts, manifestat expressament, fins a un màxim de dos anys més. El contractista haurà de prestar la seva conformitat, de forma expressa, a la proposta de pròrroga formulada pel servei tècnic corresponent, un mes abans de la finalització de la seva vigència inicial o de les seves pròrrogues.

 

Obertura proposicions: 01/12/2017 09.00 h

c/ Girona, 10 2a planta. L'Hospitalet

Dades de l’anunci

 

Data de publicació: 14/11/17 14:00 h

Reserva social: No

Divisió en lots: No

Nombre de lots: No hi ha lots

BOP: Accés al BOP - No

S'accepten variants: No

Codi CPV: 66510000-8

Codi CPA: 2008/6512

Garantia provisional: No

Solvència econòmica i financera

Descripció: exempt de l’acreditació de la solvència econòmica i financera Solvència tècnica i professional

Descripció: exempt de l’acreditació de la solvència tècnica i professional

Plecs

 Plec de prescripcions tècniques PLEC TÈCNIC ASSEGURANÇA OBRES COL·LECCIÓ D'ART FAB

 Plec de clàusules administratives PADM ASSEGURANÇA OBRES COL·LECCIÓ D'ART FAB

 

Documentació

 AS_3_17  INFORME JUSTIFICATIU ASSEGURANÇA OBRES COL·LECCIÓ D'ART FAB

RESOLUCIÓ I REQUERIMENT DE DOCUMENTACIÓ:

RESOLUCIÓ REQUERIMENT DOCUMENTACIÓ SERVEI ASSEGURANÇA OBRES D'ART

Servei de Gestió Comptable i Fiscal

Pública

ANUNCI CONTRACTE DE SERVEI DE GESTIÓ COMTABLE I FISCAL DE LA FUNDACIÓ ARRANZ-BRAVO

Servei de gestió comptable i fiscal de la Fundació Arranz-Bravo

Òrgan de contractació: Fundació Arranz-Bravo

Codi d’expedient: AS-4/2017

Tipus d’expedient: Urgent

Tipus de contracte: Serveis

Procediment de licitació: Obert

Tramitació amb mesures de gestió eficient: Si

Compra d’innovació: No

Dades del contracte

Descripció de la prestació: Servei de gestió comptable i fiscal de la Fundació Arranz-Bravo

Pressupost de licitació: 5.600,00.- euros sense IVA 6.776,00 € IVA inclòs (21,00%)

Durada del contracte : 2 anys

Àmbit geogràfic: Hospitalet de Llobregat

Termini de presentació d’ofertes: 23/11/17 14:00 h

Valor estimat del contracte: 13.440,00 euros (total amb pròrrogues) €, sense IVA

Subhasta electrònica: No

Pròrroga:

Informació complementària sobre la pròrroga: La vigència del contracte podrà prorrogar-se, per mutu acord de les parts, manifestat expressament, fins a un màxim de dos anys més. El contractista haurà de prestar la seva conformitat, de forma expressa, a la proposta de pròrroga formulada pel servei tècnic corresponent, un mes abans de la finalització de la seva vigència inicial o de les seves pròrrogues.

 

Obertura proposicions: 01/12/2017 09.00 h

c/ Girona, 10 2a planta. L'Hospitalet

Dades de l’anunci

 

Data de publicació: 14/11/17 14:00 h

Reserva social: No

Divisió en lots: No

Nombre de lots: No hi ha lots

BOP: Accés al BOP - No

S'accepten variants: No

Codi CPV: 79200000-6

Codi CPA: 2008/6920

Garantia provisional: No

Solvència econòmica i financera

Descripció: exempt de l’acreditació de la solvència econòmica i financera

Solvència tècnica i professional

Descripció: exempt de l’acreditació de la solvència tècnica i professional

Plecs

 Plec de prescripcions tècniques PLEC TÈCNIC GESTIÓ COMPTABLE I FISCAL

 Plec de clàusules administratives PADM GESTIÓ COMPTABLE I FISCAL

 Documentació

 AS_4_17  INFORME JUSTIFICATIU GESTIÓ COMPTABLE I FISCAL

RESOLUCIÓ I REQUERIMENT DE DOCUMENTACIÓ:

RESOLUCIÓ REQUERIMENT DOCUMENTACIÓ SERVEI GESTIÓ COMPTABLE I FISCAL

Servei de Neteja

Pública

ANUNCI CONTRACTE DE SERVEI DE NETEJA DE LA FUNDACIÓ ARRANZ-BRAVO

Servei de neteja de la Fundació Arranz-Bravo

Òrgan de contractació: Fundació Arranz-Bravo

Codi d’expedient: AS-1/2017

Tipus d’expedient: Urgent

Tipus de contracte: Serveis

Procediment de licitació: Obert

Tramitació amb mesures de gestió eficient: Si

Compra d’innovació: No

Dades del contracte

Descripció de la prestació: Servei de neteja de la Fundació Arranz-Bravo

Pressupost de licitació: 6.400,00.- euros sense IVA 7.744,00.- euros € IVA inclòs (21,00%)

Durada del contracte : 2 anys

Nota: El servei anual serà d' 11 mesos, ( el mes d'agost la FAB romandrà tancada)

Àmbit geogràfic: Hospitalet de Llobregat

Termini de presentació d’ofertes: 23/11/17 14:00 h

Valor estimat del contracte: 15.360,00 euros (total amb pròrrogues)€ sense IVA

Subhasta electrònica: No

Pròrroga:

Informació complementària sobre la pròrroga: La vigència del contracte podrà prorrogar-se, per mutu acord de les parts, manifestat expressament, fins a un màxim de dos anys més. El contractista haurà de prestar la seva conformitat, de forma expressa, a la proposta de pròrroga formulada pel servei tècnic corresponent, un mes abans de la finalització de la seva vigència inicial o de les seves pròrrogues.

 

Obertura proposicions: 01/12/2017 09.00 h

c/ Girona, 10 2a planta. L'Hospitalet

Dades de l’anunci

 

Data de publicació: 14/11/17 14:00 h

Reserva social: No

Divisió en lots: No

Nombre de lots: No hi ha lots

BOP: Accés al BOP - No

S'accepten variants: No

Codi CPV: 90911200-8

Codi CPA: 2008/81211

Garantia provisional: No

Solvència econòmica i financera

Descripció: exempt de l’acreditació de la solvència econòmica i financera

Solvència tècnica i professional

Descripció: exempt de l’acreditació de la solvència tècnica i professional

Plecs

 Plec de prescripcions tècniques PLEC TÈCNIC SERVEI NETEJA

 Plec de clàusules administratives PADM SERVEI NETEJA

 Documentació

 AS_1_17  INFORME JUSTIFICATIU SERVEI NETEJA

RESOLUCIÓ I REQUERIMENT DOCUMENTACIÓ:

RESOLUCIÓ REQUERIMENT DOCUMENTACIÓ SERVEI NETEJA

Contractacións adjudicades

En construcció 

En construcció

En construcció

En construcció

En construcció

Convenis

Ajuts i subvencions

En construcció

En construcció

En construcció

En construcció

En construcció