Contractaciones en curs
ANUNCI CONTRACTE DE SERVEI DE SEGURETAT (ALARMES) DE LES INSTAL·LACIONS DE LA FUNDACIÓ ARRANZ-BRAVO
Servei de seguretat (alarmes) de les instal·lacions de la Fundació Arranz-Bravo.
Òrgan de contractació: Fundació Arranz Bravo
Codi d’expedient: AS-2/2017
Tipus d’expedient: Urgent
Tipus de contracte: Serveis
Procediment de licitació: Obert
Tramitació amb mesures de gestió eficient: Si
Compra d’innovació: No
Dades del contracte
Descripció de la prestació: Servei de seguretat (alarmes) de les instal·lacions de la Fundació Arranz- Bravo.
Pressupost de licitació: 500,00.- euros sense IVA; 605,00.- euros € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte : 2 anys
Àmbit geogràfic: Hospitalet de Llobregat
Termini de presentació d’ofertes: 23/11/17 14:00 h
Valor estimat del contracte: 1.000,00 euros(total amb pròrrogues)€ sense IVA
Subhasta electrònica: No
Pròrroga: Sí
Informació complementària sobre la pròrroga: La vigència del contracte podrà prorrogar-se, per mutu acord de les parts, manifestat expressament, fins a un màxim de dos anys més. El contractista haurà de prestar la seva conformitat, de forma expressa, a la proposta de pròrroga formulada pel servei tècnic corresponent, un mes abans de la finalització de la seva vigència inicial o de les seves pròrrogues.
Obertura proposicions: 01/12/2017 09.00 h
c/ Girona, 10 2a planta. L'Hospitalet
Dades de l’anunci
Data de publicació: 14/11/17 14:00 h
Reserva social: No
Divisió en lots: No
Nombre de lots: No hi ha lots
BOP: Accés al BOP - No
S'accepten variants: No
Codi CPV: 79711000-1
Codi CPA: 2002/74.60.13
Garantia provisional: No
Solvència econòmica i financera
Descripció: exempt de l’acreditació de la solvència econòmica i financera
Solvència tècnica i professional
Descripció: exempt de l’acreditació de la solvència tècnica i professional
Plecs
Plec de prescripcions tècniques PLEC TÈCNIC SEGURETAT (ALARMES)
Plec de clàusules administratives PADM SEGURETAT (ALARMES)
Documentació
AS_2_17 INFORME JUSTIFICATIU SERVEI SEGURETAT (ALARMES)
RESOLUCIÓ I REQUERIMENT DOCUMENTACIÓ
RESOLUCIÓ REQUERIMENT DOCUMENTACIÓ SERVEI SEGURETAT _ALARMES_
Dades de l'adjudicació
Data de publicació: 20/12/17 14:35 h
Es compra innovació: No
Reserva social: No
Data d'adjudicació del contracte: 20/12/17
Termini per a la formalització del contracte: El contracte es formalitzarà en tot cas dins dels 8 dies hàbils següents a la seva adjudicació.
Motiu d'adjudicació: Oferta més avantatjosa
Número d'ofertes rebudes: 1
Codi CPV: 79711000-1
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació: JARC TECHNOLOGY SYSTEM, SL
Nacionalitat: Espanya
Import: 588,06 € amb IVA
Import sense IVA: 486 €
Documentació
Acords:
AS_2_17 Acord adjudicació.pdf
Pública
ANUNCI CONTRACTE DE SERVEI D’ASSEGURANÇA DE LES OBRES D’ART DE LA COL·LECCIÓ D’ART DE LA FUNDACIÓ ARRANZ BRAVO
Servei d’assegurança que cobreixi les obres d’art de la Col·lecció d’Art de la Fundació Arranz Bravo
Òrgan de contractació: Fundació Arranz Bravo
Codi d’expedient: AS-3/2017
Tipus d’expedient: Urgent
Tipus de contracte: Serveis
Procediment de licitació: Obert
Tramitació amb mesures de gestió eficient: Si
Compra d’innovació: No
Dades del contracte
Descripció de la prestació: Servei de seguretat (alarmes) de les instal·lacions de la Fundació Arranz Bravo.
Pressupost de licitació: 9.550,00 €.- euros; exempt IVA
Durada del contracte : 2 anys
Àmbit geogràfic: Hospitalet de Llobregat
Termini de presentació d’ofertes: 23/11/17 14:00 h
Valor estimat del contracte: 21.010,00 euros (total amb pròrrogues) €, sense IVA
Subhasta electrònica: No
Pròrroga: Sí
Informació complementària sobre la pròrroga: La vigència del contracte podrà prorrogar-se, per mutu acord de les parts, manifestat expressament, fins a un màxim de dos anys més. El contractista haurà de prestar la seva conformitat, de forma expressa, a la proposta de pròrroga formulada pel servei tècnic corresponent, un mes abans de la finalització de la seva vigència inicial o de les seves pròrrogues.
Obertura proposicions: 01/12/2017 09.00 h
c/ Girona, 10 2a planta. L'Hospitalet
Dades de l’anunci
Data de publicació: 14/11/17 14:00 h
Reserva social: No
Divisió en lots: No
Nombre de lots: No hi ha lots
BOP: Accés al BOP - No
S'accepten variants: No
Codi CPV: 66510000-8
Codi CPA: 2008/6512
Garantia provisional: No
Solvència econòmica i financera
Descripció: exempt de l’acreditació de la solvència econòmica i financera Solvència tècnica i professional
Descripció: exempt de l’acreditació de la solvència tècnica i professional
Plecs
Plec de prescripcions tècniques PLEC TÈCNIC ASSEGURANÇA OBRES COL·LECCIÓ D'ART FAB
Plec de clàusules administratives PADM ASSEGURANÇA OBRES COL·LECCIÓ D'ART FAB
Documentació
AS_3_17 INFORME JUSTIFICATIU ASSEGURANÇA OBRES COL·LECCIÓ D'ART FAB
RESOLUCIÓ I REQUERIMENT DE DOCUMENTACIÓ:
RESOLUCIÓ REQUERIMENT DOCUMENTACIÓ SERVEI ASSEGURANÇA OBRES D'ART
Dades de l’anul·lació
Data de publicació: 20/12/15 09:50 h
Descripció de l’anul·lació : Es declara desert
Data de l’anul·lació: 20/12/17
Número d'ofertes rebudes: 2
Proposta d'acord a declarar deserta la licitació contracte servei d'assegurança obres d'art FAB
Pública
ANUNCI CONTRACTE DE SERVEI DE GESTIÓ COMTABLE I FISCAL DE LA FUNDACIÓ ARRANZ-BRAVO
Servei de gestió comptable i fiscal de la Fundació Arranz-Bravo
Òrgan de contractació: Fundació Arranz-Bravo
Codi d’expedient: AS-4/2017
Tipus d’expedient: Urgent
Tipus de contracte: Serveis
Procediment de licitació: Obert
Tramitació amb mesures de gestió eficient: Si
Compra d’innovació: No
Dades del contracte
Descripció de la prestació: Servei de gestió comptable i fiscal de la Fundació Arranz-Bravo
Pressupost de licitació: 5.600,00.- euros sense IVA 6.776,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte : 2 anys
Àmbit geogràfic: Hospitalet de Llobregat
Termini de presentació d’ofertes: 23/11/17 14:00 h
Valor estimat del contracte: 13.440,00 euros (total amb pròrrogues) €, sense IVA
Subhasta electrònica: No
Pròrroga: Sí
Informació complementària sobre la pròrroga: La vigència del contracte podrà prorrogar-se, per mutu acord de les parts, manifestat expressament, fins a un màxim de dos anys més. El contractista haurà de prestar la seva conformitat, de forma expressa, a la proposta de pròrroga formulada pel servei tècnic corresponent, un mes abans de la finalització de la seva vigència inicial o de les seves pròrrogues.
Obertura proposicions: 01/12/2017 09.00 h
c/ Girona, 10 2a planta. L'Hospitalet
Dades de l’anunci
Data de publicació: 14/11/17 14:00 h
Reserva social: No
Divisió en lots: No
Nombre de lots: No hi ha lots
BOP: Accés al BOP - No
S'accepten variants: No
Codi CPV: 79200000-6
Codi CPA: 2008/6920
Garantia provisional: No
Solvència econòmica i financera
Descripció: exempt de l’acreditació de la solvència econòmica i financera
Solvència tècnica i professional
Descripció: exempt de l’acreditació de la solvència tècnica i professional
Plecs
Plec de prescripcions tècniques PLEC TÈCNIC GESTIÓ COMPTABLE I FISCAL
Plec de clàusules administratives PADM GESTIÓ COMPTABLE I FISCAL
Documentació
AS_4_17 INFORME JUSTIFICATIU GESTIÓ COMPTABLE I FISCAL
RESOLUCIÓ I REQUERIMENT DE DOCUMENTACIÓ:
RESOLUCIÓ REQUERIMENT DOCUMENTACIÓ SERVEI GESTIÓ COMPTABLE I FISCAL
Dades de l'adjudicació
Data de publicació: 20/12/17 14:35 h
Es compra innovació: No
Reserva social: No
Data d'adjudicació del contracte: 20/12/17
Termini per a la formalització del contracte: El contracte es formalitzarà en tot cas dins dels 8 dies hàbils següents a la seva adjudicació.
Motiu d'adjudicació: Oferta més avantatjosa
Número d'ofertes rebudes: 1
Codi CPV: 79200000-6
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació: Miquel Segú i Associats, SL
Nacionalitat: Espanya
Import: 6.776 € amb IVA
Import sense IVA: 5.600 €
Documentació
Acords:
AS_4_17 Acord adjudicació.pdf
Proposta d'acord adjudicació servei gestió comptable i fiscal
Pública
ANUNCI CONTRACTE DE SERVEI DE NETEJA DE LA FUNDACIÓ ARRANZ-BRAVO
Servei de neteja de la Fundació Arranz-Bravo
Òrgan de contractació: Fundació Arranz-Bravo
Codi d’expedient: AS-1/2017
Tipus d’expedient: Urgent
Tipus de contracte: Serveis
Procediment de licitació: Obert
Tramitació amb mesures de gestió eficient: Si
Compra d’innovació: No
Dades del contracte
Descripció de la prestació: Servei de neteja de la Fundació Arranz-Bravo
Pressupost de licitació: 6.400,00.- euros sense IVA 7.744,00.- euros € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte : 2 anys
Nota: El servei anual serà d' 11 mesos, ( el mes d'agost la FAB romandrà tancada)
Àmbit geogràfic: Hospitalet de Llobregat
Termini de presentació d’ofertes: 23/11/17 14:00 h
Valor estimat del contracte: 15.360,00 euros (total amb pròrrogues)€ sense IVA
Subhasta electrònica: No
Pròrroga: Sí
Informació complementària sobre la pròrroga: La vigència del contracte podrà prorrogar-se, per mutu acord de les parts, manifestat expressament, fins a un màxim de dos anys més. El contractista haurà de prestar la seva conformitat, de forma expressa, a la proposta de pròrroga formulada pel servei tècnic corresponent, un mes abans de la finalització de la seva vigència inicial o de les seves pròrrogues.
Obertura proposicions: 01/12/2017 09.00 h
c/ Girona, 10 2a planta. L'Hospitalet
Dades de l’anunci
Data de publicació: 14/11/17 14:00 h
Reserva social: No
Divisió en lots: No
Nombre de lots: No hi ha lots
BOP: Accés al BOP - No
S'accepten variants: No
Codi CPV: 90911200-8
Codi CPA: 2008/81211
Garantia provisional: No
Solvència econòmica i financera
Descripció: exempt de l’acreditació de la solvència econòmica i financera
Solvència tècnica i professional
Descripció: exempt de l’acreditació de la solvència tècnica i professional
Plecs
Plec de prescripcions tècniques PLEC TÈCNIC SERVEI NETEJA
Plec de clàusules administratives PADM SERVEI NETEJA
Documentació
AS_1_17 INFORME JUSTIFICATIU SERVEI NETEJA
RESOLUCIÓ I REQUERIMENT DOCUMENTACIÓ:
RESOLUCIÓ REQUERIMENT DOCUMENTACIÓ SERVEI NETEJA
Data de publicació: 20/12/17 14:35 h
Es compra innovació: No
Reserva social: No
Data d'adjudicació del contracte: 20/12/17
Termini per a la formalització del contracte: El contracte es formalitzarà en tot cas dins dels 8 dies hàbils següents a la seva adjudicació.
Motiu d'adjudicació: Oferta més avantatjosa
Número d'ofertes rebudes: 1
Codi CPV: 90911200-8
Dades de l'empresa adjudicatària:
Denominació: ISS FACILITY SERVICES, SA
Nacionalitat: Espanya
Import: 7.431,29 € amb IVA
Import sense IVA: 6.141,56 €
Documentació
Acords:
AS_1_17 Acord adjudicació.pdf