Gallery weekend a l’Hospitalet. Inauguració “Rastres de grafit per totes les aules a totes les taules”

Rastres de grafit per totes les aules a totes les taules és un projecte d’art i educació portat a terme per Artur Muñoz a l’escola La Carpa en el context educatiu de la Fundació Arranz-Bravo i amb la col·laboració de l’Ajuntament de l’Hospitalet del Llobregat.

L’artista explora durant un any tant les necessitats educatives dels alumnes de primària com el funcionament de l’escola com a institució. La proposta combina paraula, intervenció i acció i s’ubica en un remot territori entre la funció pedagògica i la crítica institucional.

Superat el context relacional, l’artista no comparteix l’autoria sinó que es posa al servei de mestres i alumnes proposant diferents dispositius que ens ajudaran a repensar (a tots plegats) de què parlem quan parlem d’escola.

Donat el caràcter efímer d’algunes de les accions es va decidir fer una publicació–dissenyada per la Gemma Villegas– que documentés i fomentés la discussió sobre el projecte. Lluís Nacenta, Albert Mercadé, Bernat Puigdollers, Carme Fornés i Mª Dolors Torres escriuen les seves reflexions al voltant de l’experiència.

Us esperem el proper dia 30 a les 10h a l’escola la carpa. C/ La carpa 11, Hospitalet del Llobregat. Podreu voltar per l’escola i emportar-vos la publicació. Si teniu ganes podeu xerrar amb els mestres, l’artista o els alumnes.Rastres de grafit projecte educatiu d'Artur Muñoz amb rranz Bravo i la col·laboració de l'ajuntament de L'HOSPITAlet

rastres rastres2 etiquetes