La visita guiada és un dels pilars educatius de qualsevol institució museística. Des de la FAB, ho treballem des de l’experiència de l’art, seguint el consell del nostre admirat Confuci: “M’ho van explicar i ho vaig oblidar; Ho vaig veure i ho vaig entendre; Ho vaig fer i ho vaig aprendre”.

No és suficient explicar als infants i joves què és a la Fundació, o qui és l’Eduard Arranz-Bravo. Cal que els alumnes escoltin i vegin, però que també experimentin amb les sensacions o conceptes que hagin vist o escoltat. És per això que plantegem una visita dividida en dues parts ben diferenciades: a la primera part observem i analitzem les obres d’Arranz Bravo de la col·lecció; i a la segona, proposem un taller dedicat a reforçar pràcticament alguns dels conceptes amb els que ens hem trobat a la sala d’exposicions.

Actualment a la FAB comptem amb tres tipologies de visites-taller: L’automatisme psíquic: com treballa Arranz-Bravo, La identitat i Grans idees per a petites escultures.

Descarrega’t Dossiers Educatius

Informació i reserves: Intro /Rosa Inglés. 93 3385771